Oskari Keskinen KyKy-Betsetin Vahvuuteen Seuran Mestaruusliigan Debyyttikaudelle

10.5.2022

Oskari Keskinen

Pelaajan ja seuran aikaisemmat yhteiset kokemukset auttoivat sopimuksen syntymisessä. Toivotamme Oskarin tervetulleeksi joukkueeseemme.

Hakkuri Oskari Keskinen on lentopalloliigaan nousevan KyKy-Betsetin ensimmäinen pelaajakiinnitys.

Keskinen, 21, on tullut tutuksi Kokkolan Tiikerien päähyökkääjänä.

Keskinen kuului parin viime kauden ajan Tiikerien avainpelaajiin. Runkosarjassa 2021-22 hän teki 521 pistettä ja sijoittui neljänneksi Mestaruusliigan pistepörssissä.

– Loistavat fiilikset. Vähän jännittää tässä itseäkin, kun kaikki olemme uuden edessä. Lähdetään nuorena, uutena ja nälkäisenä joukkueena haastamaan kokeneempia. Hienoa olla mukana, Keskinen sanoi.

Keskinen on pelannut aiemmin Kyvyssä 1-sarjaa. Kokemusta on myös Raision Loimusta.