Jukka Tuovisesta KyKy-Betsetin uusi päävalmentaja

28.3.2023

Jukka Tuovinen.

Kyyjärven KyKyn seurajohto löysi loppukaudeksi KyKy-Betset joukkueelle uuden päävalmentajan. Tällä kaudella miesten 1-sarjassa pelannutta Nurmon Jymyä valmentanut Jukka Tuovinen ottaa joukkueen päävalmentajavastuun.

Takana joukkueella ja uunituoreella päävalmentajalla on yhdet yhteistreenit. Niiden sisältö on ollut perusasioiden tekemistä ja pelisysteemin hiomista.

On selvää, että uusi päävalmentaja tuo omia ajatuksia peliin. Varmasti muutama pelillinen asia muuttuu, mutta pääsääntöisesti peli on edelleen sama.

- Lyhyessä ajassa ei paljoa ennätetä tehdä muutoksia. Kaikkein tärkeintä on että löydetään positiivinen asenne peliin ja sitä kautta nautitaan pelaamisesta, toteaa Jukka.

Seuran ja Tuovisen välinen sopimus kattaa loppukauden.

KyKy-Betset aloittaa mestaruusliigakarsinnat 1-sarjan voittajan kanssa kotiottelulla keskiviikkona 5.4.2023.