KyKy-Betset kiinnitti ensimmäisen keskitorjujan tulevan kauden joukkueeseen

28.6.2023

Atro Berg

KyKy-Betset kiinnitti ensimmäisen keskitorjujan tulevan kauden joukkueeseen
Tulevalla kaudella keskitorjujan tontilla joukkueessa pelaa Atro Berg.

Atro Berg on Sodankylästä kotoisin ja lentopallon kasvattajaseurana on Tähti-Volley Sodankylä. Tähti-Volleysta pelaajan tie jatkui Rovaniemelle Napapiirin Pallokettuihin jo junioriaikana, missä hän myös pelasi myöhemmin miesten ykkössarjaa.

Mestaruusliiga debyytti tapahtui kaudella 19-20, kun kesken kauden Atro hyppäsi PerPon joukkueeseen.

PerPossa hän pelasi myös kaksi seuraavaa kautta 20-21 ja 21-22. Viime Kaudella hän pelasi Hurrikaani Loimaan miehistössä.

Atro Berg: "Kyyjärvelle tulen kyllä odottavin mielin. Jobun ja Guntsan tuleminen Kyyjärvelle kyllä herätti mielenkiinnon ja odotan innolla että päästään jatkamaan täydellä vahvuudella elokuussa siitä mihin kesäkuun pienen visiitin kanssa jäätiin. Varmasti tullaan olemaan yllättävä joukkue liigassa enskaudella."

Hannu Kalliojärvi: "Atro tuo pohjoisen miesten asennetta joukkueeseen, pikku murheista tuskin tarvitsee keskustella. Hän on hankkinut kokemuksia tunnetuilta valmentajilta maineikkaista seuroista. Asennetta ja nöyrää mieltä löytyy. Tuovisen Jeren sanoin ”saitte hyvän pelaajan”. Siirilän saappaat sovitetaan nyt Sodankylän lentopallo tehtaan kasvatille. KyKy-Betset on tyytyväinen Atron valintaan, halukkaita ottajia oli useita. Tervetuloa Tähti kasvatille!"

KyKy-Betset Kyyjärvi Facebook ryhmä, Liity Ryhmään: