Betonimiehet voitti Kuutoset 3-2

16.10.2012

KyKy-Betset vs Kuutoset 3-2 (25-23)(18-25)(18-25)(25-15)(15-12)

Betoniseinä kesti Kuutosten piikkaamisen

Kyky-Betset konttasi välillä runsaslukuisen yleisön ja pohojalaisten käsittelyn edessä. Asenne kuntoon ja lopputulos parani, palkinnoksi voitto ja kaksi arvokasta pinnaa. Tästä kaudesta taitaa tulla erittäin tasainen sarja, pistelasku on muuttunut ja seurat ovat satsanneet joukkueisiin.

Betonimiesten kolmas peli ja taas täydet viisi erää. Viime kevään kovat matsit kasvattivat pelaajia ja ilmeisesti tämä kokemus auttoi voittoon tänäänkin. Kuutoset puollusti hienosti ja he pelasivat kurinalaisesti, meidän pelikirja oli opeteltu. Joukkueiden ero oli pieni, Aninko ja Lamminen syttyivät entistä seuraansa vastaan. Palkintoihin se ei riittänyt mutta Jaskan kokemus oli valttia.

Cebialis ja Alanen pokkasivat ottelun lusikat. Paras palkinto oli kuitenkin erittäin runsaslukuinen yleisö.

Betoniosasto jatkaa seikkailujaan tulevana lauantaina Susirajalla, Pyhäselässä vastaan asettuu hienosti kautensa avannut SurVo.