KyKy-Betset saa vastaansa kotiluolassa Särkät Volleyn Kalajoelta

2.10.2013

KyKy-Betset vs Särkät Volley (Kalajoki) La 5.10. 2013 Klo: 18:00 Kyyjärven liikuntahallilla

Uusiutunut betonimiehistö nähdään tositoimissa omassa kuuluisassa bunkkerissaan tulevana lauantaina kun vastaan asettuu Kalajoen Särkät Volley. Huippuvalmentaja Shailen Ramdoo on kasannut jalkeille erikoisseuran ja asettanut kovat tavoitteet nousta nopeasti Mestaruusliigaan. Vieraitten riveissä nähdään kovia pelureita, kaksi viimekauden Suomen mestaria Kokkolan Tiikereistä, Antti Kaattari ja Mikko Keskisipilä. Tiikeri kaksikon lisäksi ulkolaiset vahvistukset Latviasta ja Ameriikan herkkua on tarjolla kaksi kappaletta.

Betonimiesten rivit ovat myös uusissa puissa. Kovat kotimaiset Atte Kyrölä ja Niko-Matti Koskela ovat pelanneet viime kaudet mestaruusliigassa ja siirtyivät tälle kaudelle Betonimiesten vahvuuteen. Virosta rivistöön on hankittu passari Tauno Lipp ja yp/hakkuri Taavi Sadam. Muitakin uusia pelureita Kykyssä nähdään ja osa vanhoista tutuista, mutta tarkemmin heitä pääsee seuraamaan lauantai saunassa liikuntahallin lauteilla klo: 18:00. Löylyjä viskoo tuttuun tapaan Lasse Mansikka-aho, Tervetuloa kannustamaan!