Betonimiehet voitti kotiavauksessaan Särkät Volleyn 3-1

5.10.2013

KyKy-Betset vs Särkät Volley 3-1 (18-25)(25-23)(25-23)(25-19)

Betonimiesten kotiavauksessa jauhettiin Kalajoen hiekkaa.

Särkät Volley on uusi tuttavuus ja kovilla tavotteilla tuunattu seura. Parinvuoden takainen mestarivalmentaja Shailen Ramdoo on kyhännyt nimekkään joukkueen jalkeille ja ammattimiesten tekeminen on nostanut seuran yhdeksi sarjan ennakkosuosikiksi.

Kyky-Betset lähti taisteluun myös uudesta tilanteesta, viime vuoden kokoonpano oli kokenut paljon muutoksia. Ensimmäinen erä meni tunnustellessa kotisalin meininkiä ja Särkät vei erän helponnäköisesti pistein 18-25.

Erätauko ja uusi yritys, sovittiin perushommat kuntoon ja rynnäkköön. Sovittu päatös piti loppuun saakka. Toisen erän ratkaisua pohjusti konkari Lammisen sisääntulo ja lähes virheetön pelaaminen. Keijohan kävi jo eilen reenaamassa joten tulosta voitiin odottaa, kyllä oli kova käsi Keijolla, kyllä. Koskela kuitenkin toisena keskarina oli käynyt reeneissä vissiin kahdesti ja pokkasi heti lusikan, kyllä harjoittelu palkitaan. Muistakaas pojat mainos: Panu kestää, siinä on tulevaisuuden mies.

Sitten tapaus Tauno ja Taavi, reippaat naapurin pojat pitivät pintansa, hieno ensiesitys Viron miehiltä kovassa paikassa. Jyväskylän yliopistoon kannattaa panostaa, sanoi entinen mies, olen samaa mieltä. Aninko ja Kyrölä näyttivät ettei oppi ojaan kaada, kaataa Kalajoen hiekkamyrskynkin.
Pankinmies Jokela osaa neuvoa kyllä mihin kannattaa milloinkin sijoittautua, kiitos ”Markku”.

Meni miten meni, lauantain ottelussa oli Kyky-Betsetin riveissä pelkkiä sankareita, yleisö ja talkoolaiset olivat takapiruineen tyytyväisiä.

Huomenna mennään Kuortaneelle isommalla kulkuneuvolla Uusisalon Reijon komennossa, siinä kyydissä kelpaa päästellä. Napit kiinni ja nokka kohti valmennuskeskuksen salaisia kansioita.

Kiitos joukkue, talkoolaiset, tukijat ja Särkät Volley, hieno tapahtuma taas takana.

Huominen vierasottelu Su 6.10 Kuortaneella Klo: 15:00 FIN-18 Maajoukkue vs KyKy-Betset
Lähtö Kuortaneelle "Essolta" eli ST1:ltä Klo: 12:15 (Isobussi) Kannustajat mahtuu mukaan!!!