KyKy-Betset voitti Kuutoset Volleyn 3-0

13.10.2013

KyKy-Betset vs Kuutoset Volley 3-0 (25-20)(25-21)(25-18)

Paikalliskamppailussa oli jännitystä kun 1-Sarjan monivuotiset kaverukset iskivät yhteen Nopolan bunkkerissa. Betonimiesten kovuus oli liikaa Seinäjoen tuleville ja kokeneille Mikasan ystäville.

Tasaista vääntöä ekassa erässä loppumetreille saakka, kunnes Kyrölän torjunta pysäytti Kuutosten palkitun hakkuri Mäntylän tulituksen. Siinä kohtaa taisi olla palkintoraati hereillä, sillä vastaavasti Atte pokkasi betonimiesten lusikan.

Toisen erän torjunnan käynnisti vuorostaan Aninko ja taas sama kohde. Keskareiden torjunta kuninkuuden taisi voittaa varusmies Panu Pitkänen. Slobodan Krljic oli Kuutosten pelaaja/valmentajana vaikea pysäytettävä, mutta saimme vaimennuksia ja pari puollustusta hänen keskihyökkäyksistään. Kyky-Betsetin aloituksessa loisti yleisön suosikiksi noussut Anssi Viita, joka oli myös kiinni lusikassa. Viita täytti hienosti paikkansa ja on kelpo peluri joukkueelle.

Kolmannessa erässä Kyky sai hieman vapautuneemman fiilingin päälle ja peli kääntyi melko helposti kotiin. Tasaisempi joukkue ansaitsi tänään pisteet ja seuraavia lähdetään jahtaamaan tulevana sunnuntaina Kuopioon.

Puijo Wolley on Kuutosten tyylinen jengi ja sieltä löytyy kokemusta. Saku Määttä keskellä, Matti Mustonen, Pekka Sairanen ja Juha Iivarinen liigakenttien rutiinilla ei ole mikään iltapala. Puijo on aloittanut sarjan nihkeästi ja nyt on kiukkuinen isäntä vastassa. Savoon on mentävä nöyränä ja keskittyminen pitää aloittaa ajoissa. Edessä on vaikea tie.

Liittykäähän facebookissa: KyKy-Betset Kyyjärvi ryhmään

Seuraava Kotiottelu Su 3.11.2013 Klo: 18:00 KyKy-Betset vs Puijo Wolley