Särkät Volley otti kotonaan Betonimiehistä 3-1 voiton

12.11.2013

Särkät Volley vs KyKy-Betset 3-1 (25-16)(25-20)(22-25)(25-17)

Kyky-Betset oli Kalajoella alakynnessä, Särkät Volley vei joukkueiden toisen kohtaamisen erin 3-1

Kyky-Betsetin piikkipaikka taulukossa meni nyt Särkät Volleyn haltuun. Betonimiesten taistelu ei aivan riittänyt vaikka peli oli ajoittain varsin hyvätasoista. Kotijoukkue tuli paljon Surinamilaisen vahvistuksen kautta, hakkuri hyökkäsi kovalla prosentilla ja oli Särkkien paras pistemies.

Tappiosta huolimatta Kyky-Betsetin pelissä oli paljon positiivista, nuorten Viita, Pitkäset ja Laatikainen esiintyminen jäi plussan puolelle. Reilu tunnustus Kalajoen suuntaan, parempi joukkue voitti tällä kertaa, kuten usein lentopallossa käy.

Ottelun palkitut: Särkät Volley: Gino Naarden, KyKy-Betset: Jaakko Aninko.

Kokemusta ja yhtä peliä rikkaampana lähdemme nyt ansaitulle vapaalle viikonlopulle keräämään voimia ja latautumaan seuraaviin otteluihin.

Seuraavat koitokset pelataan tupla viikonloppuna 23. ja 24. marraskuuta jolloin ensin kotisaliin saapuu Kuortane (FIN-18 Maajoukkue) ja sunnuntaina sitten matkataan Kuutoset Volleyn vieraaksi Seinäjoelle.

Liittykäähän facebookissa: KyKy-Betset Kyyjärvi ryhmään