Kyky-Betset 1-Sarjan Välieriin

1.3.2017

Ottelun palkitut: KyKy-Betset: Ralfs Ozolins, Otteluisäntä: POP Pankki Kyyjärven Tj: Urpo Ojala, PUM Virrat: Veikka Manninen.
Ottelun Palkitut: KyKy-Betset: Ralfs Ozolins, Lentis Virtojen: Jaakko Salo. PUM Virrat: Joona Manninen.

Puolivälierissä KyKy-Betset sai vastaansa PUM Virrat, Viime kaudella kakkosen finaalissa hopealle jäänyt Virrat sai täksi kaudeksi paikan uudistettuun 1-sarjaan ja nousijana pelasi suoran sarjapaikan kaudelle 2017-2018. Pudotuspeli vastustajaksi Pummit toivoi Kyky-Betsettiä ja heidän toiveensa toteutui.

Viikonlopun pelit menivät betonimiesten tahdissa eli molemmissa voittajaksi selvisi Kyky-Betset. Lauantaina Nopolassa puhdas 3-0 voitto ja sunnuntaina tiukka 3-2 voitto Virroilla. Näillä tuloksilla Kyky-Betset jatkaa välieriin ja              Pummilauma pääsi kesälomalle. Virrat laittoi kaikki peliin sunnuntaina ja Kyky-Betsetin miehet saavat olla tyytyväisiä ettei menty kolmanteen koitokseen.

Eduard Venskin kokemus kovista peleistä kasvaa korkoa Betonimiesten laariin. Rauhallinen ja kokenut mies pitää joukkueen kasassa. Auktoriteetti vailla vertaa on ase jota ei kilpailijoiden riveistä löydy. Virrat otteluissa pokaalit meni tasan, kaksi kertaa Ozolins ja kahdesti Manninen, tosin Nopolassa Veikka ja Virroilla Joona.

Välierissä lähdemme hakemaan kahta voittoa ilman paineita. Vastustaja on vielä arvoitus, Maaninka - Lempäälä sarja on vielä kesken ja tulevana viikonloppuna tiedetään tuleva välierä vastustaja. LeKi tai SurVo.

Kaksi voittoa Välierissä ja paikka 1-Sarjan Finaaliin ja samalla Mestaruusliiga karsintoihin olisi auki. Sinne on seuraava tähtäin.

Kiitos kannustajille ja tukijoille! Seuraava maali on parin viikon päässä!

Miesten 1-Sarjan Puolivälierä Ottelut

PvAikaKloKotijoukkue-VierasjoukkueTulos
La25.2.201718:00KyKy-Betset-PUM Virrat3-0 (25-17)(25-19)(25-21)
Su26.2.201714:00PUM Virrat-KyKy-Betset2-3 (25-21)(10-25)(21-25)(25-17)(13-15)

(Ottelupari pelataan ns. paras kolmesta. Eli 2:sta Voitosta. Otteluparin Voittaja jatkaa Välieriin, Hävinnyt Kesälomille!)

KyKy-Betset Välieriin voitoin 2-0

Linkki Tulospalvelusivustolle