Tupla viikonloppu toi voiton ja tappion KyKy-Betsetille

29.10.2019

Jymy: Kirill Borichev, Otteluisäntä: Rakennusliiton osasto 048 edustajat: Alpo Oksa ja Toni Vehkalampi. KyKy-Betset: Aivars Petrusevics.

Ottelun Palkitut: KyKy-Betset: Martins Jansons, Sampo: Lasse Räisänen.

Sarjataulukko

Sampo vs KyKy-Betset 0-3 (25-27)(17-25)(26-28)

Lauantaina Pielaveden Sammon vieraana kairattiin 0-3 voitto. Nuorekas sarjanousija pelasi rohkeasti ja laittoi Kyky-Betsetin lujille. Onnistuimme syöttö - vastaanotto pelissä hyvin ja hermo piti tiukassakin paikassa. Ensimmäisen erän nousu voittoon takamatkalta 23-21 oli yksi käännekohta. Tämä erä päättyi 25-27 Nopolaan ja kakkos erä tuli helpommin 17-25. Kolmas oli taas tiukkaa rypytystä missä kokemus ratkaisi taas jatkopalloilla ja pisteet mukaan luvuin 26-28.

KyKy-Betset vs Nurmon Jymy 1-3 (14-25)(20-25)(25-23)(30-32)

Sunnuntaina oli kellot käännetty ja vastassa kotona naapuri Nurmon Jymy.
Jymy oli lauantaina kellistänyt kotonaan NaPan 3-0 ja oli sarjan kärjessä puhtaalla pelillä. Jymy ei tahtiaan hellittänyt vieläkään vaan taisteli hirmuisesti vieden pisteet mukanaan erin 1-3. Kaksi ensimmäistä erää isännät oli vielä kellot kesäajassa ja Jymy rallatteli hyvällä syötöllä 0-2 tauolle.

Kolmanteen oli pakko ladata paukkuja ettei yleisö pety meidän hissutteluun. Saatiin pienellä viilauksella konetta käyntiin ja tiukasti erä kotiin 25-23. Neljäs erä oli tasaista ja pisteistä kamppailtiin hurjasti. Maratooni erä viimein poikki lukemin 30-32 Jymylle ja ansaitut pisteet Pohjanmaalle.

Kyllä Jymy himoitsi voittoa tosissaan enempi ja keskittyminen näkyi läpi kamppailun. Hurjaan voitto tanssiin päättynyt peli kertoi miltä tuntuu voittaa Kyky-Betset kotisalissa. Vastaavan esityksen pamautti LeKi viime syksynä. Himoittua on betonimiesten päänahka kotiluolasta.

Kiihkeää kamppailua seurasi 203 silmäparia ja kannattajat elivät hienosti mukana. Tätä lisää, mutta parin viikon kuluttua ja vieraskentällä kohtaamme Savonlinnan East Volleyn. Seuraava kotiottelu Su 17.11.2019 Rantaperkiön Iskua vastaan.

Ottelut ja sarjataulukko:

Facebookissa KyKy-Betset Kyyjärvi Ryhmä, Liity Ryhmään: